Csoportok 2023/2024
Csoportok 2023/2024
Bajai SZC Bányai Júlia Technikum és Szakképző Iskolai
tervezett csoportbontások 9-12. évfolyamon (technikum)
2023/2024. tanévben
Érintett osztály |
Érintett csoport jele |
Létszám |
Tantárgy |
Heti óraszám |
Indoklás |
9. A |
Angol csoport |
16 |
Angol nyelv |
4 |
|
9.A |
Német csoport |
7 |
Német nyelv |
4 |
|
9.A |
Matematika 1. |
11 |
Matematika |
2 |
Heti 4 órából 2 óra teljes osztálynak, 2 óra csoportbontásban. Oka a felzárkóztatás, gyenge kompetenciaszint fejlesztése |
9.A |
Matematika 2. |
12 |
Matematika |
2 |
Heti 4 órából 2 óra teljes osztálynak, 2 óra csoportbontásban. Oka a felzárkóztatás, gyenge kompetenciaszint fejlesztése |
9.A |
Digitális kultúra 1. |
11 |
Digitális kultúra |
1 |
|
9.A |
Digitális kultúra 2. |
12 |
Digitális kultúra |
1 |
|
9.A |
IKT a vend. 1. |
7 |
IKT a vendéglátásban |
1 |
|
9.A |
IKT a vend. 2. |
7 |
IKT a vendéglátásban |
1 |
|
9.B |
Angol csoport |
14 |
Angol nyelv |
4 |
|
9.B |
Német csoport |
9 |
Német nyelv |
4 |
|
9.B |
Matematika 1. |
11 |
Matematika |
2 |
Heti 4 órából 2 óra teljes osztálynak, 2 óra csoportbontásban. Oka a felzárkóztatás, gyenge kompetenciaszint fejlesztése |
9.B |
Matematika 2. |
12 |
Matematika |
2 |
Heti 4 órából 2 óra teljes osztálynak, 2 óra csoportbontásban. Oka a felzárkóztatás, gyenge kompetenciaszint fejlesztése |
9.B |
Digitális kultúra 1. |
11 |
Digitális kultúra |
1 |
|
9.B |
Digitális kultúra 2. |
12 |
Digitális kultúra |
1 |
|
9.B |
IKT a vend. 1. |
11 |
IKT a vendéglátásban |
1 |
|
9.B |
IKT a vend. 2. |
12 |
IKT a vendéglátásban |
1 |
|
10.A |
Angol csoport |
22 |
Angol nyelv |
4 |
|
10.A |
Német csoport |
11 |
Német nyelv |
4 |
|
10.A |
IKT a vend. 1. |
12 |
IKT a vendéglátásban |
1 |
|
10.A |
IKT a vend. 2. |
12 |
IKT a vendéglátásban |
1 |
|
10.A |
A cukrászati termelés alapjai 1. |
12 |
A cukrászati termelés alapjai |
2 |
|
11.A |
Angol csoport |
14 |
Angol nyelv |
3 |
|
11.A |
Német csoport |
6 |
Német nyelv |
3 |
|
11.B |
Angol csoport |
17 |
Angol nyelv |
3 |
|
11.B |
Német csoport |
7 |
Német nyelv |
3 |
|
11.B |
Szakács szaktechnikus gyak. szakmai tantárgyak 1. |
9 |
Szakács szaktechnikus gyakorlati tantárgyak |
11 |
Az osztályon belüli magas szakács létszám miatt kell a csoportbontás |
11.B |
Szakács szaktechnikus gyak. szakmai tantárgyak 2. |
9 |
Szakács szaktechnikus gyakorlati tantárgyak |
11 |
Az osztályon belüli magas szakács létszám miatt kell a csoportbontás |
12.A |
Angol csoport |
14 |
Angol nyelv |
3 |
|
12.A |
Német csoport |
7 |
Német nyelv |
3 |
|
Bajai SZC Bányai Júlia Technikum és Szakképző Iskolai
tervezett csoportbontások 9-11. évfolyamon (szakképző)
2023/2024. tanévben
Érintett osztály |
Érintett csoport jele |
Létszám |
Tantárgy |
Heti óraszám |
Indoklás |
1/9.ab |
Angol csoport |
12 |
Angol nyelv |
2 |
|
1/9.ab |
Német csoport |
11 |
Német nyelv |
2 |
|
1/9.ab |
IKT a vendéglátásban 1. |
8 |
IKT a vendéglátásban |
2 |
|
1/9.ab |
IKT a vendéglátásban 2. |
8 |
IKT a vendéglátásban |
2 |
|
1/9.ab |
A cukrászati termelés alapjai 1. |
8 |
A cukrászati termelés alapjai |
3 |
|
1/9.ab |
A cukrászati termelés alapjai 2. |
8 |
A cukrászati termelés alapjai |
3 |
|
1/9.ab |
A vend.téri értékesítés alapjai 1. |
8 |
A vend.téri értékesítés alapjai |
3 |
|
1/9.ab |
A vend.téri értékesítés alapjai 2. |
8 |
A vend.téri értékesítés alapjai |
3 |
|
1/9.ab |
A turisztikai és szálláshelyi tev. alapjai 1. |
8 |
A turisztikai és szálláshelyi tev. alapjai |
3 |
|
1/9.ab |
A turisztikai és szálláshelyi tev. alapjai 2. |
8 |
A turisztikai és szálláshelyi tev. alapjai |
3 |
|
1/9.ab |
Az ételkészítés alapjai 1. |
8 |
Az ételkészítés alapjai |
3 |
|
1/9.ab |
Az ételkészítés alapjai 2. |
8 |
Az ételkészítés alapjai |
3 |
|
1/9.ab |
Alapozó szakmai id.nyelv (angol) |
12 |
Alapozó szakmai id.nyelv (angol) |
1 |
|
1/9.ab |
Alapozó szakmai id.nyelv (német) |
11 |
Alapozó szakmai id.nyelv (német) |
1 |
|
1/9.c |
Angol csoport |
15 |
Angol nyelv |
2 |
|
1/9.c |
Német csoport |
6 |
Német nyelv |
2 |
|
1/9.c |
IKT a vendéglátásban 1. |
10 |
IKT a vendéglátásban |
2 |
|
1/9.c |
IKT a vendéglátásban 2. |
11 |
IKT a vendéglátásban |
2 |
|
1/9.c |
A cukrászati termelés alapjai 1. |
10 |
A cukrászati termelés alapjai |
3 |
|
1/9.c |
A cukrászati termelés alapjai 2. |
11 |
A cukrászati termelés alapjai |
3 |
|
1/9.c |
A vend.téri értékesítés alapjai 1. |
10 |
A vend.téri értékesítés alapjai |
3 |
|
1/9.c |
A vend.téri értékesítés alapjai 2. |
11 |
A vend.téri értékesítés alapjai |
3 |
|
1/9.c |
A turisztikai és szálláshelyi tev. alapjai 1. |
10 |
A turisztikai és szálláshelyi tev. alapjai |
3 |
|
1/9.c |
A turisztikai és szálláshelyi tev. alapjai 2. |
11 |
A turisztikai és szálláshelyi tev. alapjai |
3 |
|
1/9.c |
Az ételkészítés alapjai 1. |
10 |
Az ételkészítés alapjai |
3 |
|
1/9.c |
Az ételkészítés alapjai 2. |
11 |
Az ételkészítés alapjai |
3 |
|
1/9.c |
Alapozó szakmai id.nyelv (angol) |
15 |
Alapozó szakmai id.nyelv (angol) |
1 |
|
1/9.c |
Alapozó szakmai id.nyelv (német) |
6 |
Alapozó szakmai id.nyelv (német) |
1 |
|
1/9.d |
Angol csoport |
15 |
Angol nyelv |
2 |
|
1/9.d |
Német csoport |
5 |
Német nyelv |
2 |
|
1/9.d |
IKT a vendéglátásban 1. |
10 |
IKT a vendéglátásban |
2 |
|
1/9.d |
IKT a vendéglátásban 2. |
10 |
IKT a vendéglátásban |
2 |
|
1/9.d |
A cukrászati termelés alapjai 1. |
10 |
A cukrászati termelés alapjai |
3 |
|
1/9.d |
A cukrászati termelés alapjai 2. |
10 |
A cukrászati termelés alapjai |
3 |
|
1/9.d |
A vend.téri értékesítés alapjai 1. |
10 |
A vend.téri értékesítés alapjai |
3 |
|
1/9.d |
A vend.téri értékesítés alapjai 2. |
10 |
A vend.téri értékesítés alapjai |
3 |
|
1/9.d |
A turisztikai és szálláshelyi tev. alapjai 1. |
10 |
A turisztikai és szálláshelyi tev. alapjai |
3 |
|
1/9.d |
A turisztikai és szálláshelyi tev. alapjai 2. |
10 |
A turisztikai és szálláshelyi tev. alapjai |
3 |
|
1/9.d |
Az ételkészítés alapjai 1. |
10 |
Az ételkészítés alapjai |
3 |
|
1/9.d |
Az ételkészítés alapjai 2. |
10 |
Az ételkészítés alapjai |
3 |
|
1/9.d |
Alapozó szakmai id.nyelv (angol) |
15 |
Alapozó szakmai id.nyelv (angol) |
1 |
|
1/9.d |
Alapozó szakmai id.nyelv (német) |
5 |
Alapozó szakmai id.nyelv (német) |
1 |
|
2/10.ab |
Angol csoport |
24 |
Angol nyelv |
1 |
|
2/10.ab |
Német csoport |
2 |
Német nyelv |
1 |
|
2/10.ab |
Matematika 1. |
11 |
Matematika |
2 |
Oka a felzárkóztatás, gyenge kompetenciaszint fejlesztése, a kompetenciamérés eredményének javítása |
2/10.ab |
Matematika 2. |
15 |
Matematika |
2 |
Oka a felzárkóztatás, gyenge kompetenciaszint fejlesztése, a kompetenciamérés eredményének javítása |
2/10.ab |
Szakmai id.nyelv (angol) |
13 |
Szakmai id.nyelv (angol) |
2 |
|
2/10.ab |
Szakmai id.nyelv (német) |
2 |
Szakmai id.nyelv (német |
2 |
|
2/10.c |
Angol csoport |
16 |
Angol nyelv |
1 |
|
2/10.c |
Német csoport |
4 |
Német nyelv |
1 |
|
2/10.c |
Matematika 1. |
10 |
Matematika |
2 |
Oka a felzárkóztatás, gyenge kompetenciaszint fejlesztése, a kompetenciamérés eredményének javítása |
2/10.c |
Matematika 2. |
10 |
Matematika |
2 |
Oka a felzárkóztatás, gyenge kompetenciaszint fejlesztése, a kompetenciamérés eredményének javítása |
2/10.c |
Szakmai id.nyelv (angol) |
16 |
Szakmai id.nyelv (angol) |
2 |
|
2/10.c |
Szakmai id.nyelv (német) |
4 |
Szakmai id.nyelv (német) |
2 |
|
2/10.d |
Angol csoport |
19 |
Angol nyelv |
1 |
|
2/10.d |
Német csoport |
13 |
Német nyelv |
1 |
|
2/10.d |
Matematika 1. |
16 |
Matematika |
2 |
Oka a felzárkóztatás, gyenge kompetenciaszint fejlesztése, a kompetenciamérés eredményének javítása |
2/10.d |
Matematika 2. |
16 |
Matematika |
2 |
Oka a felzárkóztatás, gyenge kompetenciaszint fejlesztése, a kompetenciamérés eredményének javítása |
2/10.d |
Szakmai id.nyelv (angol) |
19 |
Szakmai id.nyelv (angol) |
2 |
|
2/10.d |
Szakmai id.nyelv (német) |
13 |
Szakmai id.nyelv (német) |
2 |
|
3/11.ac |
Angol csoport |
11 |
Angol nyelv |
1 |
|
3/11.ac |
Német csoport |
14 |
Német nyelv |
1 |
|
3/11.ac |
Munkavállalói id.nyelv (angol) |
11 |
Munkavállalói id.nyelv (angol) |
2 |
|
3/11.ac |
Munkavállalói id.nyelv (német) |
14 |
Munkavállalói id.nyelv (német) |
2 |
|
3/11.b |
Angol csoport |
10 |
Angol nyelv |
1 |
|
3/11.b |
Német csoport |
7 |
Német nyelv |
1 |
|
3/11.b |
Munkavállalói id.nyelv (angol) |
10 |
Munkavállalói id.nyelv (angol) |
2 |
|
3/11.b |
Munkavállalói id.nyelv (német) |
7 |
Munkavállalói id.nyelv (német) |
2 |
|
3/11.d |
Angol csoport |
19 |
Angol nyelv |
1 |
|
3/11.d |
Német csoport |
7 |
Német nyelv |
1 |
|
3/11.d |
Munkavállalói id.nyelv (angol) |
19 |
Munkavállalói id.nyelv (angol) |
2 |
|
3/11.d |
Munkavállalói id.nyelv (német) |
7 |
Munkavállalói id.nyelv (német) |
2 |
|
Bajai SZC Bányai Júlia Technikum és Szakképző Iskolai
tervezett csoportbontások Kk. osztályok
2023/2024. tanévben
Érintett osztály |
Érintett csoport jele |
Létszám |
Tantárgy |
Heti óraszám |
Indoklás |
Kk. 12. (esti) |
Angol csoport |
15 |
Angol nyelv |
4 |
|
Kk. 12. (esti) |
Német csoport |
4 |
Német nyelv |
4 |
|
Kk. 13. (nappali) |
Angol csoport |
13 |
Angol nyelv |
6 |
|
Kk. 13. (nappali) |
Német csoport |
7 |
Német nyelv |
6 |
|
Kk. 13. (nappali) |
Biológia csoport |
15 |
Biológia |
2,5 |
Szakmai program szerint választható természettudományos tárgy |
Kk. 13. (nappali) |
Földrajz csoport |
5 |
Földrajz |
2,5 |
Szakmai program szerint választható természettudományos tárgy |
Kk. 13. (nappali) |
Informatika 1. |
10 |
Informatika |
2 |
|
Kk. 13. (nappali) |
Informatika 2. |
10 |
Informatika |
2 |
|
Bajai SZC Bányai Júlia Technikum és Szakképző Iskolai
tanórán kívüli foglalkozások a
2023/2024. tanévben
Érintett osztály |
Érintett csoport jele |
Létszám |
Tantárgy |
Heti óraszám |
Indoklás |
3/11.ac |
Felzárkóztatás (cukrász) |
11 |
Felzárkóztatás |
0,5 |
Célunk a szakmai elméleti tudás mélyítése, mivel erre külön tantárgyunk nincs (100%-ban duális munkahelyen vannak a tanulók) |
3/11.ac |
Felzárkóztatás (ker.értékesítő) |
14 |
Felzárkóztatás |
0,5 |
Célunk a szakmai elméleti tudás mélyítése, mivel erre külön tantárgyunk nincs (100%-ban duális munkahelyen vannak a tanulók) |
3/11.ac |
Tehetséggondozás (cukrász) |
11 |
Tehetséggondozás |
0,5 |
Célunk a szakmai elméleti tudás mélyítése, mivel erre külön tantárgyunk nincs (100%-ban duális munkahelyen vannak a tanulók) |
3/11.ac |
Tehetséggondozás (ker.értékesítő) |
14 |
Tehetséggondozás |
0,5 |
Célunk a szakmai elméleti tudás mélyítése, mivel erre külön tantárgyunk nincs (100%-ban duális munkahelyen vannak a tanulók) |